Al 40 jaar expert in comfortschoenen
Gratis achteraf betalen & gratis retour
Spaar voor korting bij iedere aankoop
Goed bereikbare klantenservice

Achteraf betalen met Klarna

Wolky bied je de mogelijkheid om pas achteraf voor jouw bestelling de betalen. We werken hiervoor samen met Klarna. Op deze manier bieden we jou de optie om artikelen bij ons te bestellen zonder deze direct af te rekenen: je kunt de producten eerst thuis rustig bekijken en passen. Na verzending van de artikelen, ontvang je een e-mail van Klarna met daarin de factuur en betalingsmogelijkheden. Je hoeft niet direct te betalen: Klarna geeft 30 dagen de tijd na verzending van de bestelling. De factuur betaal je aan Klarna (in plaats van aan Wolky).

je bestelling retourneren

Is je bestelling niet naar wens? Verstuur de bestelling terug volgens de informatie die je bij je bestelling hebt ontvangen. Stuur je een deel van de bestelling terug, dan wordt dit automatisch bijgewerkt op de factuur. Je betaalt dan aan Klarna alleen de producten die je houdt. Je kunt de betaling aan Klarna langer ‘pauzeren’ in de Klarna app. Hier kun je aangegeven dat je een retourzending doet. Je pauzeert dan de betaling tot alles geregeld is.

de rekening betalen

Wanneer je hebt besloten om (een deel van) de bestelling te houden, kun je de factuur van Klarna betalen. Dit kan via jouw inloggegevens bij klarna.com, maar het makkelijkst gaat dit via de Klarna app. Deze app kun je downloaden in de App store of Google Play store.

Log in op de Klarna app en betaal met een klik. Gebruik je Klarna voor het eerst dan vragen ze je een aantal gegevens in te vullen. Gebruik je Klarna vaker, dan hoef je alleen maar door te geven dat je wilt betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig. Super simpel maar altijd veilig.

alles op één plek

Al je betalingen en facturen van al jouw Klarna aankopen vind je in de Klarna app of wanneer je inlogt op de website.

butlerservice

Klarna stuurt betaalherinneringen zodat je nooit een betaling mist.

waarom kan ik niet betalen met de optie ‘betalen na levering’?

Soms verschijnt de optie om na levering te betalen niet als een betalingsoptie. Dit kan afhankelijk zijn van het feit dat Klarna niet genoeg informatie heeft om de optie betalen na levering goed te keuren, het aankoopbedrag te hoog is of omdat je in het buitenland woont.

Klarna contact

Heb je vragen over jouw betaling of factuur, dan kun je contact opnemen met Klarna via klarna.com/klantenservice of bel +31 (0)20 8082852. De Klarna klantenservice staat je graag te woord.

Behandel 

Deze schoenen zijn van uitstekende kwaliteit! En wil je ze zo houden? Dan raden we je aan om de volgende producten te gebruiken.

Vul onderstaande gegevens in om de schoenen te reserveren in de Wolky in . We nemen contact met je op zodra de schoenen klaar staan op de passen.
Sluiten