Online schoenen bestellen

Belangrijkste informatie over online schoenen bestellen

✓ Heel gemakkelijk
✓ Veilige betaling
✓ Gratis retourneren

Kom je er niet helemaal uit? Geen probleem, dan helpen wij je gewoon verder!

Zo bestel je je nieuwe favoriete schoenen in onze webshop

Schoenen kiezen

  1. Heb je een leuk paar op het oog? Kies dan eerst de juiste maat en kleur. De prijs bij het artikel is inclusief BTW. 
  2. Voeg het artikel toe aan je winkelwagen. Kies of je verder wilt shoppen of wilt afrekenen. 
  3. Klaar met winkelen? Klik op het winkelwagentje rechts bovenin het scherm. 
  4. Controleer je winkelwagen en klik vervolgens op ‘afrekenen’. 

NB: Wil je de schoenen liever in de winkel komen passen? Dat kan! Via ‘Reserveren in één van onze winkels’ kun je gemakkelijk schoenen reserveren. Meer informatie over schoenen reserveren in de winkel vind je hier

Gegevens invullen

Ben je klant van Wolky? Vul je inloggegevens in. Zo wordt alle verdere informatie ingevuld en gaat bestellen een stuk sneller. Nog geen klant? Maak een account aan of bestel zonder account.

Je komt bij stap 1 van de online kassa. Vul de gegevens in die nodig zijn voor het versturen van je bestelling. 

Bezorgoptie kiezen

Standaard verzenden we Nederlandse pakketten met PostNL en Belgische pakketten met DPD. Je hebt in deze stap ook de mogelijkheid om een opmerking voor de bezorger toe te voegen. Je kunt hier bijvoorbeeld aangeven of het pakket bij de buren mag worden bezorgd. 

Afrekenen

  1. Nu volgt de betaling. Betalen kan met iDEAL, Visa, PayPal, Mastercard, Sofort, Apple Pay, Google Pay en Klarna. Met Klarna betaal je je bestelling achteraf; hier vind je meer informatie. Geef aan met welke methode jij wilt betalen en vervolg het betalingsproces.
  2. Wanneer de betaling geslaagd is, ontvang je van ons een e-mail waarin we jouw bestelling bevestigen.
  3. Zodra wij de bestelling hebben ingepakt voor bezorging, ontvang je van ons een track and trace code in je mail. Via deze code houden we je op de hoogte van de levering van jouw bestelling. Zo weet je precies waar en wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

Veelgestelde vragen over bestellen

Schoenen bestellen op onze website gaat heel gemakkelijk; we laten je de stappen zien:

  1. Wanneer je een artikel wilt bestellen in onze webshop, kies dan eerst de gewenste maat en kleur van de door jou gekozen schoenen. De genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  2. Voeg het artikel toe aan je winkelwagen en kies of je verder wilt shoppen of wilt afrekenen.
  3. Zit alles wat je zoekt in je winkelmand? Klik dan op het winkelwagentje rechts bovenin het scherm.
  4. Controleer je winkelwagen en klik vervolgens op ‘Naar de kassa’.
  5. Er wordt nu gevraagd of je al klant bent van Wolky.
    1. Ben je al klant? Vul dan jouw inloggegevens in. Zo weet het systeem al verdere informatie van jou en gaat bestellen een stuk sneller.
    2. Ben je nog geen klant? Dan kun je ervoor kiezen een account aan te maken of af te rekenen als gast.
  6. Vul de gegevens in die nodig zijn voor het versturen van je bestelling.
  7. Geef vervolgens aan of je jouw pakket thuis wil laten bezorgen of wil ophalen bij een pakketpunt. Standaard verzenden we jouw bestelling met PostNL. 
  8. Hierna verschijnt het scherm met betaalgegevens. Geef aan via welke methode jij het liefst betaalt en vervolg het betalingsproces.
  9. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail waarin we jouw bestelling bevestigen.

Onze klantenservice helpt je graag via een andere weg verder. Je kunt ook een bestelling plaatsen via e-mail of telefoon. Om je snel verder te kunnen helpen is het handig als je ons alvast de volgende informatie stuurt: de bestelling die je wilt plaatsen, jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Wij helpen je zo snel mogelijk verder! Bekijk alle manieren om onze klantenservice te bereiken.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging in je e-mail. Let op dat deze e-mail ook in je spambox terecht kan komen, check deze dus ook altijd!

De mail kan wat vertraging hebben en later binnenkomen. Check ook altijd even je spambox of ongewenste mailbox; regelmatig komen mails hierin terecht. Geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! Bekijk alle manieren om onze klantenservice te bereiken.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel toe te voegen zodra je bestelling is betaald en geplaatst. Wil je nog iets bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling. Dan gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Ja, dat kan!

Wolky levert in de volgende landen: Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, en de Verenigde Staten. Let op: de leveringskosten zijn hier wel verschillend.

Voor meer informatie over verzenden verwijzen we je graag door naar onze verzendinformatie.

Je kunt je kortingscode heel gemakkelijk in de winkelmand inleveren. Klik op het pijltje bij ‘Kortingscode invoeren’. In het uitklapveld kun je jouw kortingscode invoeren. Klik op ‘Voeg toe’ om de code in te leveren. De korting wordt automatisch verrekend. 

Ja, dat kan! In onze Wolkyshops vind je een uitgebreide collectie Wolky schoenen. Wil je er zeker van zijn dat het paar dat jij op het oog hebt ook écht in de Wolkyshop ligt wanneer je er heen gaat? Reserveer ze dan even. Dit kan gemakkelijk op de pagina van de schoenen die je wil reserveren onder ‘Reserveer in één van onze winkels’. 

Hier lees je meer over schoenen reserveren in de winkel. 

Goede keuze!

Deze schoenen zijn van uitstekende kwaliteit. Met goed onderhoud blijven ze lang mooi – duurzaam voor de wereld én slim voor je portemonnee. Onze tips voor onderhoud:

Vul onderstaande gegevens in om de schoenen te reserveren in de Wolkyshop in . We nemen contact met je op zodra de schoenen klaar staan om te passen.